BioscaBotey i Swarovski, dues marques emblemàtiques i centenàries,
van organitzar amb èxit un acte lúdic i informatiu
BioscaBotey, distribuïdor oficial de Swarovski Lighting a Barcelona, va acollir una trentena de ciutadans d’origen rus, residents a Catalunya, que van acudir per conèixer les creacions en il·luminació de la marca austríaca.
Jordi Miñano, responsable de la marca per a Espanya, Portugal i França, va fer una breu semblança de l’empresa i de la divisió Swarovski Lighting, creada el 1994, en la qual es desenvolupen lluminàries, panells de cristall i sistemes d’il·luminació d’alta gamma pels quals s’utilitza cristall tallat i polit per Swarovski.
En l’acte es van presentar làmpades espectaculars i de diverses grandàries que destaquen pel virtuosisme, la creativitat i el refinament dels dissenys, que van ser molt valorats pel públic assistent. A la seva tècnica tradicional i pròpia de treballar el cristall s’ha unit l’última tecnologia: la incorporació de sistemes LED.
Swarovski va triar BioscaBotey per ser un establiment que, des de la seva creació, ha mantingut una evolució constant i un complet servei al client que li ha portat a comptar amb les millors marques i dissenyadors de tot el món, basant la seva selecció en els criteris de qualitat, estil i garantia, que exigeixen les altes gammes.
Per la seva banda Swarovski, que ha crescut fins a convertir-se en el productor capdavanter de cristall tallat, ha aconseguit introduir el seu producte amb gran acceptació en moda, bijuteria i, més recentment, en il·luminació, arquitectura i interiorisme. Avui dia, compta amb prop de 30.000 empleats i està present en més de 170 països.
Ambdues empreses, creades a principis del segle passat, s’han adaptat als canvis i transformacions del mercat mantenint intacta la seva imatge de professionalitat i una oferta de productes selectius i singulars.